P o l e c a m y
Gakra.pl - chemia samochodowa, lakiery przemysłowe, chemia przemysłowa

Kominki, wkłady kominkowe, piece kominkowe

ZalogujUzytkownikHaslo
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości


Brainiac.pl Strona Główna » Inne » Tricki i Żarty » [żart] Tworzymy własny win-destroyer

[żart] Tworzymy własny win-destroyer
Autor Wiadomość
Model
Młody Alchemik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 88
Wysłany: 2008-03-06, 08:17   [żart] Tworzymy własny win-destroyer

:) ) Tutaj napiszemy własny program w C++ z WINAPI Teraz bedziecie mieli wolna rękę mozecie robic prawktycznie wszystko =] na początek musimy mie kompilator polecam
Dev-C++ (Dla osób które to znaja: Wiem że nei jest najlepszy ale najlepszy darmowy)

Na początek dodam jeszcze że to NIE jest kurs jezyka C++ tylko jego małej drobnostki osoby które chca sie uczy go po koleji zapraszam wpierw na ithelpdesk.pl a potem darkcult.gamdev.pl Mowie wam warto jest sie uczyc :) Ja na moim poziomie podstawowym umiem spokojnie napisac zamiast sniadania komunikator ;] A uczę się krótko.

Ale jeżeli komuś chodzi tylko o kawał to zapraszam niżej:
Gdy mamy juz program Dev-C++ instalujemy i w niego wchodzimy i wybieramy:
»[img=http://img182.images...0070ff6.th.jpg]
»[img=http://img182.images...0062ry9.th.jpg]

I powinnismy zobaczyc oknko z jakims textem jest to kod programu napisanego w C++ nie nie probójcie go analizowa jest on za długi i wykorzystuje windows.h wiec analiza wam nic nie da :( Programy kompiluje sie wciskajac F9. Smialo wcisnijsnijcie go teraz powinniscie zobaczyc takie sexy szare okienko :>

Ale co nam to daje? W zasadzi nic a jak zrobic zeby dawalo ?

Skasujcie wszystko!!! i Wklejcie tam

Kod:
#include <windows.h>

LPSTR NazwaKlasy = "Klasa Okienka";
MSG Komunikat;

LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam);

int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow)
{

//WYPEŁNIANIE STRUKTURY
 WNDCLASSEX wc;

 wc.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX);
 wc.style = 0;
 wc.lpfnWndProc = WndProc;
 wc.cbClsExtra = 0;
 wc.cbWndExtra = 0;
 wc.hInstance = hInstance;
 wc.hIcon = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);
 wc.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW);
 wc.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW+1);
 wc.lpszMenuName = NULL;
 wc.lpszClassName = NazwaKlasy;
 wc.hIconSm = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);

//REJESTROWANIE KLASY OKNA
 if(!RegisterClassEx(&wc))
 {
  MessageBox(NULL, "Wysoka Komisja odmawia rejestracji tego okna!", "Niestety...", MB_ICONEXCLAMATION | MB_OK);
   return 1;
 }

//TWORZENIE OKNA

 
 MessageBox(NULL, "Co sie patrzysz?", "Ale kicha...", MB_ICONEXCLAMATION);
 MessageBox(NULL, "Okienka niewidziales?", "Ale kicha...", MB_ICONEXCLAMATION);
 MessageBox(NULL, "To byla ironia...", "Ale kicha...", MB_ICONEXCLAMATION);
 MessageBox(NULL, "A wiesz co to komputer ? :>", "Ale kicha...", MB_ICONEXCLAMATION);
 MessageBox(NULL, "To tez byla ironia...", "Ale kicha...", MB_ICONEXCLAMATION);
 

//Pętla komunikatów
 while(GetMessage(&Komunikat, NULL, 0, 0))
 {
  TranslateMessage(&Komunikat);
  DispatchMessage(&Komunikat);
 }
 return Komunikat.wParam;
}

//OBSŁUGA ZDARZEŃ
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
 switch(msg)
 {
  case WM_CLOSE:
   DestroyWindow(hwnd);
  break;
  case WM_DESTROY:
   PostQuitMessage(0);
  break;
  default:
   return DefWindowProc(hwnd, msg, wParam, lParam);
  }
 return 0;
}


Efekty odrazu fajniejsze nie? Jak juz sie pewnie domyslacie za oblsuge Komunikatow odpowiada MessageBox Czyli mozecie go sobie pomnozyc tyle ile ma byc komunkatów:

MessageBox(NULL, "Text okienka", "Tytul", Rodzaj);

A tego NULL nie zmieniajcie Co do typu okienka to napisze później na razie wpisujcie tam: MB_ICONEXCLAMATION

A teraz pokarze wam jeszcze lepsze ulepszenie
Kod:
#include <windows.h>

LPSTR NazwaKlasy = "Klasa Okienka";
MSG Komunikat;

LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam);

int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow)
{

//WYPEŁNIANIE STRUKTURY
 WNDCLASSEX wc;

 wc.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX);
 wc.style = 0;
 wc.lpfnWndProc = WndProc;
 wc.cbClsExtra = 0;
 wc.cbWndExtra = 0;
 wc.hInstance = hInstance;
 wc.hIcon = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);
 wc.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW);
 wc.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW+1);
 wc.lpszMenuName = NULL;
 wc.lpszClassName = NazwaKlasy;
 wc.hIconSm = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);

//REJESTROWANIE KLASY OKNA
 if(!RegisterClassEx(&wc))
 {
  MessageBox(NULL, "Wysoka Komisja odmawia rejestracji tego okna!", "Niestety...", MB_ICONEXCLAMATION | MB_OK);
   return 1;
 }

//TWORZENIE OKNA

 for (;1==1;) {
 MessageBox(NULL, "Co sie patrzysz?", "Ale kicha...", MB_ICONEXCLAMATION);
}
 

//Pętla komunikatów
 while(GetMessage(&Komunikat, NULL, 0, 0))
 {
  TranslateMessage(&Komunikat);
  DispatchMessage(&Komunikat);
 }
 return Komunikat.wParam;
}

//OBSŁUGA ZDARZEŃ
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
 switch(msg)
 {
  case WM_CLOSE:
   DestroyWindow(hwnd);
  break;
  case WM_DESTROY:
   PostQuitMessage(0);
  break;
  default:
   return DefWindowProc(hwnd, msg, wParam, lParam);
  }
 return 0;
}


TUtaj do wylaczania polecam ctrl+alt+del xD Za to cale smietnisko odpowiada tutaj ta neiwnie wygladajaca petla for

for (;1==1;) {
MessageBox(NULL, "Co sie patrzysz?", "Ale kicha...", MB_ICONEXCLAMATION);
}

To co jest w srodku czyli ten komunikat bedzie sie wykonywal tak dlugo az 1 nie bedzie takie same jak 1 czlyliz zawsze bo wątpiężeby kiedy kolwiek 1 równało sie 2 ;]

Za kilka godzin poszkole uzyje funkcji edit i jeszcze wam tu dopisze ladnie :)

Jak na razie to tyle

pzdr
 
 
Google 

Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany:    Reklama Google - forum próbuje zarobić na swoje utrzymanie ;-)





 
 
 
Ralph 
Młody Alchemik



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 42
Wysłany: 2008-03-08, 14:19   

Pomyślałem sobie, że zabawniej będzie, gdy irytujące komunikaty będą podparte jakimiś dodatkowymi "operacjami" komputera. Próbuję napisać programik który np. wyświetli komunikat "Twoja mysz uciekła, w pobliżu jest za dużo kotów" i... odłączy myszkę :P (przyznaję się bez bicia, że komunikat wymyśliłem po lekturze tego tematu).
Nie za bardzo mi to jednak wychodzi. Użyłem aż czterech komend z założeniem że przynajmniej jedna zadziała, ale lipa. Wyskakuje tylko "błąd podczas ładowania mouse", ale myszka jak działała tak działa. Szukałem na google dlaczego tak się dzieje, i ktoś pisał, że te komendy nie działają pod Windows XP. Nigdzie jednak nie znalazłem innego sposobu na odłączenie myszy, i tu pojawia się moja prośba - jeśli ktoś wie jak zrobić, żeby programik w C++ dezaktywował poszczególne urządzenia i był w miarę możliwości na wszystkie systemy, to niech w tym temacie skrobnie.
Druga sprawa - chciałbym, żeby programik przy pierwszym uruchomieniu ładował się do autostartu - ale do autostartu w Start -> Programy a nie gdzieś w rejestry czy nie wiadomo gdzie. Tak, aby w miarę łatwo go było usunąć nawet laikowi. Więc jakby ktoś znał odpowiedź na i ten dylemat, to proszę o pomoc.


Kod:
#include <windows.h>
#include <winioctl.h>
LPSTR NazwaKlasy = "Klasa Okienka";
MSG Komunikat;

LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam);

int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow)
{

//WYPEŁNIANIE STRUKTURY
 WNDCLASSEX wc;

 wc.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX);
 wc.style = 0;
 wc.lpfnWndProc = WndProc;
 wc.cbClsExtra = 0;
 wc.cbWndExtra = 0;
 wc.hInstance = hInstance;
 wc.hIcon = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);
 wc.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW);
 wc.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW+1);
 wc.lpszMenuName = NULL;
 wc.lpszClassName = NazwaKlasy;
 wc.hIconSm = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);

//REJESTROWANIE KLASY OKNA
 if(!RegisterClassEx(&wc))
 {
  MessageBox(NULL, "Wysoka Komisja odmawia rejestracji tego okna!", "Niestety...", MB_ICONEXCLAMATION | MB_OK);
   return 1;
 }

//TWORZENIE OKNA I CENTRUM CAŁEJ ZABAWY :)

 
 MessageBox(NULL, "Związek Zawodowy Klawiatur ogłasza strajk ostrzegawczy. Domagamy się ograniczenia czasu pracy do 8 godzin.", "Pozdrowienia z Wariatkowa", MB_ICONEXCLAMATION);
system("rundll32 keyboard,disable");
system("rundll32.dll keyboard,disable");
system("rundll32 keyboard,disabled");
system("rundll32.dll keyboard,disabled");
  MessageBox(NULL, "Twoja mysz uciekła, w pobliżu jest za dużo kotów.", "Pozdrowienia z Wariatkowa", MB_ICONEXCLAMATION);
system("rundll32 mouse,disable");
system("rundll32.dll mouse,disable");
system("rundll32 mouse,disabled");
system("rundll32.dll mouse,disabled");
MessageBox(NULL, "Jestem głodny, wsuń hamburgera do stacji dysków.", "Pozdrowienia z Wariatkowa", MB_ICONEXCLAMATION);
     HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\E:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
    {
        HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\F:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
         }
         {
                             HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\D:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
         }
         {
                             HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\G:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
         }
//Pętla komunikatów
 while(GetMessage(&Komunikat, NULL, 0, 0))
 {
  TranslateMessage(&Komunikat);
  DispatchMessage(&Komunikat);
 }
 return Komunikat.wParam;
}

//OBSŁUGA ZDARZEŃ
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
 switch(msg)
 {
  case WM_CLOSE:
   DestroyWindow(hwnd);
  break;
  case WM_DESTROY:
   PostQuitMessage(0);
  break;
  default:
   return DefWindowProc(hwnd, msg, wParam, lParam);
  }
 return 0;

}


Pewnie trochę nieporadny ten kod, ale dopiero raczkuję w programowaniu. Część odpowiedzialną za wyświetlenie okienka zgapiłem z tego tematu :P
 
 
 
Model 
Młody Alchemik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 88
Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany: 2008-03-08, 16:13   

po co tu: #include <winioctl.h> ? :P

podzielam fajne ale ty uzywasz do tego batchu a nei wiesz co mozna zrobic za pomoca
asm { } :P Tutaj to mozesz wylaczyc reseta nawrt

pzdr
 
 
 
Ralph 
Młody Alchemik



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 42
Wysłany: 2008-03-14, 20:14   

Kierując się wskazówką o asm znalazłem fajny kod na chowanie i pokazywanie kursora... ale coś mi nie on chce działać. Kod znalazłem tutaj, nikt w tamtym temacie nie zgłaszał zastrzeżeń więc musi być w porządku, widocznie ja coś robię nie tak, ale nie wiem co.

Kod:
#include <windows.h>
#include <winioctl.h>
LPSTR NazwaKlasy = "Klasa Okienka";
MSG Komunikat;

LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam);

int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow)
{

//WYPEŁNIANIE STRUKTURY
 WNDCLASSEX wc;

 wc.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX);
 wc.style = 0;
 wc.lpfnWndProc = WndProc;
 wc.cbClsExtra = 0;
 wc.cbWndExtra = 0;
 wc.hInstance = hInstance;
 wc.hIcon = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);
 wc.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW);
 wc.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW+1);
 wc.lpszMenuName = NULL;
 wc.lpszClassName = NazwaKlasy;
 wc.hIconSm = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);

//REJESTROWANIE KLASY OKNA
 if(!RegisterClassEx(&wc))
 {
  MessageBox(NULL, "Wysoka Komisja odmawia rejestracji tego okna!", "Niestety...", MB_ICONEXCLAMATION | MB_OK);
   return 1;
 }

//TWORZENIE OKNA I CENTRUM CAŁEJ ZABAWY :)

 

  MessageBox(NULL, "Twoja mysz uciekła, w pobliżu jest za dużo kotów.", "Pozdrowienia z Wariatkowa", MB_ICONEXCLAMATION);

asm(

"mov ah,3"

"int 10h"

"mov [zmienna1],ch"

"mov [zmienna2],cl"

"mov ch,16"

"xor cl,cl"

"mov ah,1"

"int 10h"

);

{
Sleep(15000);
}

asm(

"mov ch,[zmienna1]"

"mov cl,[zmienna2]"

"mov ah,1"

"int 10h"

);

Sleep(45000)

MessageBox(NULL, "Jestem głodny, wsuń hamburgera do stacji dysków.", "Pozdrowienia z Wariatkowa", MB_ICONEXCLAMATION);
     HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\E:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
    {
        HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\F:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
         }
         {
                             HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\D:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
         }
         {
                             HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\G:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
         }
//Pętla komunikatów
 while(GetMessage(&Komunikat, NULL, 0, 0))
 {
  TranslateMessage(&Komunikat);
  DispatchMessage(&Komunikat);
 }
 return Komunikat.wParam;
}

//OBSŁUGA ZDARZEŃ
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
 switch(msg)
 {
  case WM_CLOSE:
   DestroyWindow(hwnd);
  break;
  case WM_DESTROY:
   PostQuitMessage(0);
  break;
  default:
   return DefWindowProc(hwnd, msg, wParam, lParam);
  }
 return 0;

}


Nie chce mi tego skompilować, na dole pisze:
"Assembler messages:
too many memory references for `mov'
invalid char '[' beginning operand 2 '[zmienna1]mov cl'"
Powyższy programik miał po komunikacie z ucieczką myszy schować kursor, a po 15 sekundach pokazać go z powrotem. Potem miał odczekać kilkadziesiąt sekund i wysunąć napęd.
Widzę że bez rzetelnej nauki języka się nie obejdzie, jeśli chcę pisać naprawdę fajne programiki, bo takie sklejanie znalezionych w sieci fragmentów kodu to skórka za wyprawę - ale trochę czasu minie zanim zacznę w przyzwoitym poziomie rozumieć C++, więc gdybyś Model napisał mi, dlaczego ta wstawka asm nie działa, to byłbym wdzięczny.
Bez "#include <winioctl.h>" nie wchodził kod od otwierania napędu.
 
 
 
Model 
Młody Alchemik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 88
Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany: 2008-03-14, 21:48   

1. Wydaje mi się że to przez linker
2. No nie da sie jeżeli chodzi o pożądne a jeśli chodzi o wstawki asemblerowe to napewno nie ;p
3. W tym wypadku nie zostały wykorzystane zabardzo możłiwosci asma takie cos mozna napisac bez wiekszego problemu pod C++ za pomoca
SetCursor(LoadCursor(NULL, IDC_WAIT)); :)

pzdr

[ Dodano: 2008-03-14, 21:50 ]

Cały program jest w języku C++ z wykorzystaniem WINAPI a w poolowie dodane sa dla polepszenia efektu specialne wstawki napisane w jezyku asemblerze.

pzdr
 
 
 
Super_Brainiac 
Nowy użytkownik


Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 11
Wysłany: 2009-04-20, 17:44   

ludzie nie będzie tak efektownie ale można to zrobić po prostu w vbs


Cytat:
msgbox "Twoja stara jest terminatorem" ,20, "Porada dnia!"
msgbox "Użytkownik ma krzywe zęby" ,10, "Error"
msgbox " Nie znaleziono klawiatury aby rozwiązać problem naciśnij dowolny klawisz" ,10, "Biond, James Biond"
msgbox "Co się patrzysz okienka nie widziałeś" ,20, "Ty babciu"
msgbox "A wiesz co to komputer" ,20, "Dręczące pytanie"
msgbox "Twoja mysz uciekła w pobliżu jest za dużo kotów" ,10, "Pozdrowienia z wariatkowa"




Po co się męczyć
_________________
Niech nauka będzie z wami...
 
 
 
hubert_37 
Młody Alchemik



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 45
Wysłany: 2009-09-18, 15:46   

Hmmm... Ja od C++ bardziej wolę C ;-) C++ jest dla mnie troszkę dziwny... ale trzeba przyznać, że o wiele bardziej funkcjonalny xD

Przepraszam, poprawka :mrgreen: Niedawno zacząłem się uczyć C++ i uważam że to super język :-D Bardzo mi się podoba, polecam ;-)
_________________
Kobieta + pieniądze --- katalizator (sklep) ---> kiecka
 
 
 
juniorzytko 
Nowy użytkownik



Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 30
Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 2009-12-02, 19:24   

fajne to ale można łatwiej czyli:
Kod:
 msgbox"tutaj twój teks np. twój dysk jest promieiniotwórczy..."10"ERROR"


i tak kopiować...

zapisać pod rozszerzeniem .VBS i gotowe

po co męczyć się w języku C++ jak można łatwiej
_________________
to co poleci do góry zawsze spadnie :)
Ostatnio zmieniony przez juniorzytko 2009-12-30, 19:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kuba76 
Nowy użytkownik



Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 10
Wysłany: 2009-12-29, 20:23   

polecam na youtube wpisać Microsoft Bike i tam wyszukać , na opisie jest napisana strona.
_________________
Kuba76
 
 
 
hoos 
Szkodnik



Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1
Wysłany: 2010-09-10, 00:25   

Kod:
#include <windows.h>
#include <winioctl.h>
LPSTR NazwaKlasy = "Klasa Okienka";
MSG Komunikat;

LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam);

int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow)
{

//WYPEŁNIANIE STRUKTURY
 WNDCLASSEX wc;

 wc.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX);
 wc.style = 0;
 wc.lpfnWndProc = WndProc;
 wc.cbClsExtra = 0;
 wc.cbWndExtra = 0;
 wc.hInstance = hInstance;
 wc.hIcon = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);
 wc.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW);
 wc.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW+1);
 wc.lpszMenuName = NULL;
 wc.lpszClassName = NazwaKlasy;
 wc.hIconSm = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION);

//REJESTROWANIE KLASY OKNA
 if(!RegisterClassEx(&wc))
 {
   
   return 1;
 }

//TWORZENIE OKNA I CENTRUM CAŁEJ ZABAWY :)

   MessageBox(NULL, "Wysoka Komisja odmawia rejestracji tego okna!", "Niestety...", MB_ICONEXCLAMATION); 
 MessageBox(NULL, "Związek Zawodowy Klawiatur ogłasza strajk ostrzegawczy. Domagamy się ograniczenia czasu pracy do 8 godzin.", "Pozdrowienia z Wariatkowa", MB_ICONEXCLAMATION);
 MessageBox(NULL, "Twoja mysz uciekła, w pobliżu jest za dużo kotów.", "Pozdrowienia z Wariatkowa", MB_ICONEXCLAMATION); 
 MessageBox(NULL, "Jestem głodny, wsuń hamburgera do stacji dysków.", "Pozdrowienia z Wariatkowa", MB_ICONEXCLAMATION);
     HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\E:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
    {
        HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\F:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
         }
         {
                             HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\D:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
         }
         {
                             HANDLE hDrive = CreateFile ("\\\\.\\G:",                           // dysk
                               GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
                               FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE , NULL,
                               OPEN_EXISTING, 0, NULL);
         DWORD a ;
         DeviceIoControl(hDrive,IOCTL_STORAGE_EJECT_MEDIA,NULL,0,NULL,0,&a,NULL);
         CloseHandle(hDrive);
         }
//Pętla komunikatów
 while(GetMessage(&Komunikat, NULL, 0, 0))
 {
  TranslateMessage(&Komunikat);
  DispatchMessage(&Komunikat);
 }
 return Komunikat.wParam;
}

//OBSŁUGA ZDARZEŃ
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
 switch(msg)
 {
  case WM_CLOSE:
   DestroyWindow(hwnd);
  break;
  case WM_DESTROY:
   PostQuitMessage(0);
  break;
  default:
   return DefWindowProc(hwnd, msg, wParam, lParam);
  }
 return 0;

}


moje przerobki kodu WYPRUBUJCIE!!![/code]
_________________
MASZ KONTO DO ODDANIA W METINIE LUB MARGONEM PISZ NA GG 9289797 LUB EMAIL
kurekn@interia.pl
 
 
 
meteor297 
Łowca Tajemnic



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 140
Wysłany: 2010-10-07, 17:24   

A co robi ta Twoja wersja?
_________________
777 - gorszy od diabła
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Największe w Polsce forum Stronghold dotyczące wszystkich gier z serii Twierdza.



Polecane strony:
Forum Sony Ericsson K700i - forum GSM, darmowe motywy, tapety, gry
prace budowlane, usługi budowlane, firmy budowlane
Katalogi artykułów, aktualności , reklama, Jacquet Polska, informacje rynkowe, Aktualnosci-24.pl, artykuły ukcs.pl.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template iCGstation modified by Falcone

Logo i nazwa programu zostały wykorzystane tylko i wyłacznie w celach informacyjnych!

Brainiac.pl - chemia , pirotechnika , doświadczenia i eksperymenty

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 10